maandag 10 december 2012

het huis in kerstsfeer



De kerstboom en de kerstversieringen zijn weer van zolder gehaald. De woonkamer staat vol met dozen en kratten en ik zit er tussen in. Wat hebben we ook al weer voor versieringen? Heerlijk om zo een beetje te neuzen in de kratten.
Na een paar uurtjes werk zijn er allerlei nieuwe items aan de woonkamer toegevoegd.
Zoals ik al eerder schreef, ben ik nu voor een witte/natuurlijke kerstboom gegaan. Vandaag moet ik er nog wat ballen bijkopen, maar tot nu toe is dit het resultaat.

En de 2 dimensionale kerstboom is ook helemaal gelukt. Ik vind hem erg mooi en kleurrijk geworden.
Van de buurman had ik een stuk van zijn schutting gekregen. Op maat gezaagd, zodat hij precies tussen 2 ramen op de vensterbank paste en versierd met bloembollen, linten, kerstballen en lichtjes.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten