donderdag 18 oktober 2012

Even voorstellen.....

Gisteren was ik zo enthousiast over het beginnen van een blog, dat ik helemaal ben vergeten om me voor te stellen....
Niet zo netjes.
Maar goed, dat zal ik nu goedmaken. Ik ben Corine, nu (oktober 2012) 48 jaar en woon in Gorinchem. Ik ben getrouwd en heb samen met mijn man 5 kinderen, variërend in de leeftijd van 8 tot en met 21 jaar (ook weer anno oktober 2012).
Naast dit drukke gezin werk ik een paar dagen als administratief medewerkster op de boekhouding. Ik vind het heerlijk om met cijfertjes te werken en te zorgen dat de inkomsten en uitgaven met elkaar in evenwicht zijn. Heerlijk om te puzzelen net zo lang tot alles weer kloppend is.
Verder ben ik nog aktief in onze kerkelijke gemeente, ben ik geregeld op de basisschool aanwezig om hand- en spandiensten te verlenen en ben ik niet sportief (behalve één of twee wekelijkse wandelingen met vriendinnen van ruim een uur).
Als ik dan nog tijd, energie en zin over heb, probeer ik iets creatiefs te doen. Dat kan variëren van knutselen met papier of andere materialen tot naaien, breien en haken. Het probleem met die creativiteit is, dat wanneer ik eenmaal begin, ik niet meer kan stoppen tot het af is. En dan kan het nog wel eens voorkomen dat ik wat huishoudelijke taken laat liggen..... Maar ik probeer in elk geval altijd de was, de boodschappen, het toilet schoonmaken en het eten op tijd door te laten gaan. En ach, als er een keertje minder gezogen en gedweild wordt in huis, is dat helemaal niet erg; dan bouwen we weerstand op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten